Αναγνώστες

TRANSLATE IT !!!!

ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΑΡΘΡΑ, ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ. ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ. ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΚΑΙ ΔΩΣΕ ΕΝΑ...ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ . ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ!

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

ΤΟ ΑΜΑΡΤΩΛΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΗΣ...ΝΙΚΟΛΕΤΤΑΣ...........!!!


...
 Η μπλοκόσφαιρα βοά για το... αμαρτωλό παρελθόν της. Η ίδια διαψεύδει τα πάντα και με το που θα επιστρέψει από τη Ρουμανία απειλεί με μηνύσεις.
Η Νικολέτα Ρωμανού, από τις φιναλίστ του διαγωνισμού Playmate 2010, σύμφωνα με αναφορές ιστοσελίδων συμμετείχε σε καυτές ερωτικές ταινίες έχοντας μάλιστα πρωταγωνιστικό ρόλο.
Παράλληλα, κάποιοι της χρεώνουν ρόλο συνοδού με το ψευδώνυμο «Sally»!
«Πραγματικά σοκάρομαι με αυτά που μου λέτε. Εγώ κατάγομαι από τη Ρουμανία και μόνο στη χώρα μου έχω κάνει κάποια πράγματα που έχουν σχέση με το στριπτίζ. Στην Ελλάδα μένω λίγους μήνες και το μόνο που έχω προλάβει είναι να λάβω μέρος στα Playmate και να προσπαθώ να κλείσω δουλειές, όπως όλες οι κοπέλες. Σίγουρα θα κινηθώ νομικά, με προσβάλλει να λένε ότι έχω γυρίσει ροζ ταινίες», λέει η ίδια στην εφημερίδα Espresso και προσθέτει: «Είμαι αναστατωμένη νε όλα όσα έχουν διαρρεύσει. Μιλάω με τον δικηγόρο μου κι ετοιμάζομαι για αντεπίθεση».
Η ιστορία πήρε διαστάσεις αφού η πρωταγωνίστρια των συγκεκριμένων ερωτικών ταινιών είχε το ίδιο τατουάζ-πεταλούδα με το πανέμορφο μοντέλο.
Η υπόθεση οδηγείται πλέον στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου